Tko je Isus Krist za mene ?


Tko je Isus Krist za mene ?

Isus je za mene sve na svijetu,spasitelj,stvoritelj, ma bilo što što je povezano s dobrim čovjekom i to je za mene Isus.Isus najpravedniji čovjek koji je stvorio sve ovo oko nas, ljude i prijatelje, drvece i biljke, zivotinje i sve ovo sto nas okruzuje.Isus je za mene sve na svijetu jer je stvorio mene i moju obitelj i na tome sam puno zahvalan i da sam mogao birati svoju obitelj sigurno ne bih izabrao bolje od ove , ali mi je zato Isus dao sve sto trebam i sve sto ce mi trebati u zivotu.Isuse hvala ti za sve ovo oko nas i ti si za mene sve na svijetu, a moj je san da ti ponovno budes ziv i da budemo prijatelji.

Manuel Liška 7.a

4 Odgovora

  1. ovo mi je pomoglo za sastav :D

  2. Jako lijep tekst

  3. i meni za sastavak hvala
    xd

  4. “i da sam mogao birati svoju obitelj sigurno ne bih izabrao bolje od ove”, super kako isus pomaze samo odredjenoj dijeci, a ono dijete rodjeno sa roditeljima nasilnicima, ovisnicima o teskim drogama? A dijeca koju su roditelji napustili? a dijeca kojima su roditelji umrli? Super sto si TI jedan od isusove odabrane dijece, neki ljudi vide ovaj sastav kao nesto lijepo, ja vidim ovaj sastav kao jako arogantno misljenje jednog djecaka koji nemoze znati bolje zahvaljujuci njegovim roditeljima

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

Pridruži se 206 drugih sljedbenika

