Zemlja je naša kuća – učenici 4. razreda – Gornja Vrba


Zemlja je naša kuća...ZEMLJA JE NAŠA KUĆA

Bila sam među cvijećem, u ljepoti šarenila. Sunca je sjalo u mene kao svjetlo koje vječno traje. Oblaci su letjeli kao prah koji odmah nestane. Leptiri su letjeli s cvijeta na cvijet kao kapljice kiše. Znala sam da je Bog svu tu ljepotu svijeta stvorio. Se što je Bog stvorio, povjerio je čovjeku. Zato je zemlja naša i Božja kuća, kuća koju je Bog obnovio!

Josipa Ključević, IV. razred, G. Vrba

ZEMLJA JE NAŠA I BOŽJA KUĆA

Zemlja je naša i Božja kuća jer Bog stanuje u svakome od nas.
Bog se objavljivao ljudima. Mojsiju u gorućem grmu, a Izraelcima u stupu od oblaka. Mnoga čudesa činio je Bog.
Bog je pomagao i pomaže svome narodu. Slao je mnoge ljude (svece) da pomognu vjernicima. Mojsije, Aron, Jošua, pa i kralj David, to su samo neki od njih. Dao nam je svoga Sina kao Vječni Spas. I danas šalje mnoge ljude da nam pomognu. To su svećenici, časne sestre, vjeroučitelji, naša braća i sestre koji svaki dan čine dobro.
I ne zaboravimo: Samsonova snaga bila je u kosi, a naša je u Bogu.

Mia Bilandžija, IV. razred, G. Vrba

ZEMLJA JE NAŠA KUĆA

Bog je stvorio predivni svijet na kojemu živimo. A mi ga možemo još više uljepšati. Uljepšati, lijepim, dobrim i toplim svijetom. Da si opraštamo, vjerujemo i činimo dobra djela. Zato je Bog stvorio čovjeka, da voli, ljubi i moli. Priroda je predivna. Potoci žubore, leptiri lepršaju po zraku, a životinje trču po livadama. Bog je stvorio svijet da
istražujemo na putu do Njega. Zato je zemlja naša i Božja kuća.
 

Martina Stojanac 4. raz. Vladimir Nazor Gornja vrba

ZEMLJA JE NAŠA KUĆA

Jednog jutra mama i ja krenule smo u vrt.Sve je bilo šareno kao duga.
Cvijeće je mirisalo i cvijetalo.Četiri leptira su sletjela na četiri latice,a zrake su dodirivale zemlju.Livade su bile pune cvijeća. Bog nas je stvorio da stanujemo jer je to naša kuća.

NIKOLINA JURIĆ 4.RAZRED

Zemlja je naša kuća

Zemlja je naša i Isusova zemlja.U cijeloj zemlji Isus stanuje.Ja volim svoju zemlju i Isusovu dobrotu prema zemlji .Isus je stvorio čovjeka kao i cvijet.Oko livade na cvijeće lete razni kukci sve zuji i bruji.Da nema Isusa i njegove dobrote nebi bilo niti zemlje.Da Bog nije stvorio čovjeka nebi bilo niti nas.Ja volim svoju zemlju kao i Isusa.

DARIA BUBALO 4.R.

Zemlja je naša kuća

Šetala sam se šumom u šuštanju lišća.Samo sam se zamislila i slušala cvrkut ptica,i uzdahnula.Bože,ovaj svijet i prirodu što si stvorio je tvoja i moja kuća.Ti si Bože,zemlja je naša kuća i mi se moramo brinuti za nju kao i za svoj život.

Magdalena Krajinović

Jedan odgovor

  1. MA SUPER SASTAVLJENO:D

Odgovori

