Dani kruha i zahvalnosti u OŠ »Vladimir Nazor«


Kruh naš svagdašnji

Dani kruha OŠ »Vladimir Nazor«Kruh je Božji dar nama. Priprema se od brašna, soli, vode i kvasca. Znak križa se stavlja na kruh jer je to Božji dar. Kruh je svetinja jer je to naš život i hrana. Poznajem razne vrste kruha: raženi, integralni, dijetalni, polubijeli, crni, bijeli, pšenični, kiflu, perec, slanac i još neke. Kada mi ostanu mrvice kruha, dam pticama da imaju što jesti. Kruh nama daje snagu za život. On je zdrav i ukusan. Trebamo naučiti dijeliti sa siromašnima, jer je on naša sreća, radost i dobrota.
Robert Mandić, 3c

           Željeli smo zahvaliti Bogu za sve darovane darove a posebno za kruh. Učenici nižih razreda su kroz cijeli tjedan kroz predmete obilježavali tjedan zahvalnosti, a vrhunac je bio blagoslov kruha gdje smo pozvali župnika prečasnog Josipa Antolovića da zajedno s nama blagoalovi kruh i podijeli radost zahvalnosti.

Kruh

Cijeli svijet pozna kruh,
On je poznat kao Sveti Duh.

Kruh ljudi vole i za njega svi mole.

U kruhu je Bog,
Kao u duši tijela tvog.

Irena Đurić, 3c

Darovani kruh

Kruh nam daruje bog
Za dane kruha i općenito.
Kruh za dane kruha nam posvećuje svećenik
I onda ga jedemo u kući ili stanu.

Kristijan Skoko, 3c

Svagdašnji spas

Kruh je Božji dar
Od njega živimo svaki dan.
Kruh nam ugodu znači
Bez njega života nema.
Svako jutro, svaku večer,
Kruh je hrana za sve nas i svagdašnji spas.

Marin Đaković, 3c

Ponudi kruh

Kada gladnom ponudiš kruha
Neka to bude srca čista
Da mu osmijeh od uha do uha
Ugrije dušu i slobodno blista.

Ponudi kruh onom kom treba
Ponudi kruh za spas od gladi
Pa ćeš imati blagoslov neba
Što daje sreću i nadu.

Iz ove pjesme možemo puno toga naučiti. Čovjek treba biti dobar i darežljiv. Trebamo dati siromašnima kruha da oni budu siti. Kada darujemo druge osjećamo se bolje zato što smo učinili dobro djelo.

Kruh

Kruh je Božji dar. Pravi se od kvasca, brašna, vode i soli. On je hrana tijelu i duši. Kruh moramo dijeliti i poštivati. Ostatke starog kruha ne treba bacati nego ih iskoristiti. Ljudi ga od davnih vremena peku i blagoslivljaju. Lijepo je kruh međusobno dijeliti. Kada dijelimo kruh to znači da tada dijelimo i ljubav i poštenje.

Kruh je za ljude vrlo važan, zato su mu zahvalni i odredili su da se svetkuju dani koji su nazvani Dani kruha i zahvalnosti. Kruh je plod zemlje i rada ljudi i zato se još naziva i kruhom života.

Ja bih najviše volio da na ovome svijetu imaju svi kruha i da nijedno dijete na ovome svijetu ne bude gladno i željno kruha.

Mario Schwierz, 3c

18 komentara

  1. najvise su mi se svidjeli pjesmica: ponudi kruh i sastav:kruh ČESTITAM

  2. najvise su mi se svidjeli pjesmica: ponudi kruh i sastav:kruh ČESTITAMP PUUUUUBO I CMOK!!!!!!!

  3. najviše mi se sviđa pjesmica ” Ponudi kruh “

  4. Najviše mi se svidio sastav “Kruh naš svagdašnji”!

  5. najviše mi se svidjela pjesma kruh i ponudi kruh

  6. Najviše mi se sviđa pjemica"Ponudi kruh"
                          
    cmmmmmmmoooooooook 

  7. dopisujmo se  marin đaković

  8. ima li tko za dop.?

  9. tu sam cijeli dan!!!!!!!!!!

  10. sve su mi pjesmice ok

  11. BAŠ JE SVE COOL

  12. OVO SU COOL PJESME….DPBRO MI POSLUŽILE ZA SKOLSI PANO…HEHE….NEMAM VREMENA DA PISEM PJESME….PA SAM PREPISALA…HAHA….POZZZ ZA SVE….KISS…

  13. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
    pppooozzzz!

  14. sve su pijesme cool i ok!

    cmooooooooooooooooooooooook!puuuuuuuusa!

  15. meni je najbolja pjesmica kruh jer je cool

  16. meni je njbolja pjesmica kruh i podijeli kruh jer su najbolje

  17. super je naj pjesma mi je ponudi kruh super je

Komentiraj