Čestitke za Božić, čestitka mojoj majci,…4. raz. G. Vrba


Sretan Vam BožićČestitka mojoj majci

Na nebu nam zvijezde
Pričaju svoje priče, a Božić nam
Daje najljepše otkriće.

Kako se ljubav širi svijetom,
A ja ću mamu iznenaditi cvijetom.

Poljubac ću joj dati, slušati ću
Tebe, mila moja mati.

Neka ti ovaj Božić donese sreću
A ja ću ti dati još ljubav veću.

Čuvati ću te ove noći , Božić će
Ti na prag kuće doći.

Znaj, da te volim najviše od
Svega, na Božić se ljubav
Širiti treba.

JOSIPA KLJUČEVIĆ 4. R. GORNJA VRBASretan Božić dobim ljudima

Čestitka za Božić

Sretan Božić svim ljudima na svijetu.
Želim vam osmijeh kada kapaju suze
Želim vam svijetlo kada je mrak,
Želim vam veselje kada ste tužni,
Želim vam puno sreće, zdravlja,
Ljubavi, dobrih djela, mira.
Svim ljudima na svijetu
Želim sve najbolje u životu
I neka vas u životu sreća
Prati ljepše želje ne mogu vam dati.

IVONA MARUŠIĆ 4.RAZRED GORNJA VRBA

Božićna čestitka

Ovu čestitku šaljem svojoj mami,
Poljubit ću je i ljubav joj dati.
Jer Božić je takvo vrijeme
Vrijeme snova,dobrih djela.
Na Božić sa mamom,
najbolji moj je smijeh
na Božić ću reći
samo dobru riječ.

I na kraju,
neka cijeli svijet
prašta,voli i
prati Isusa.

MARTINA STOJANAC 4RAZRED GORNJA VRBA

16 Odgovora

  1. vidim da vam prva komentiram

  2. slucajno sam vas otkrila tražeći cestitke za božić

  3. kopirat cu ovu prvu

  4. Querida Viviam,
    Sretan Bozic i Nova Godina
    zagrljai
    Sestra Beth

  5. Draga Viviam
    Sretan Bozic i Nova Godina
    Sestra beth

  6. znači od vas je naša nastavnica hrvatskog prepisala pijesmicu.(onu prvu)

  7. dobri vjernici🙂 hvaLa

  8. super je stranica

  9. SRETAN BOŽIĆ

  10. nek sretan božić je svima
    koliko vas god ima
    ovaj božić nek je svima lijep
    da svi budu sretni ko ja
    SRETAN BOŽIĆ!

  11. slučajno sam vas nešla tražeči božićne ćestitke prva mi je ćestitka najbolja fenomenalna mi je ………..

    BOŽIĆ

    sretan božić svim ljudima puno sreće ljubavi zdravlja

  12. meni su sveeee čestitke lijepe,ali mi je prva najljepša…
    i super mi je web site…<3<3<3

  13. Ajme…..Kako je ovo lipo……….<3

  14. sretan bozic svima onima koji slave zelim ja i moja prijateljica

  15. sretan vam bozic:)))..i ljepo ste se potrudili za cestitke..svim krsanima diljem svjeta zeli sretan bozic obitelj papic::))))))))))))))))))

  16. Prekrasno!! Kako su samo djeca nadarena..i kako iskreno i iz srca čista poručuju svoje najljepše želje svima na zemlji…

Odgovori

