Biskup u našoj školi…


22. II. 2007. godine našu školu je posjetio i ohrabrio biskup…
No, više o tome i što su djeca doživjela reći će oni sami…
djeca iznose svoje molitve, razmišljanja i sl. …pročitajte…sami…!!!!

Na plavom nebu je sjalo zlatno sunce i grijalo nas svojim toplim zrakama. Šareno cvijeće je mirisalo u daljine. Na krilima bijele golubice stajala je čarobna riječ »ljubav«. Ogoljena stabla su se pomalo zazelenila od tolike sreće. Sve su se te čarobne stvari događale kad nas je došao posjetiti biskup. Na vratima škole je se prštilo od ljubavi sreće. Čuli su se dječji glasovi i pozivali biskupa. Iznenadili smo ga malim tračkom poštovanja. Priredili smo očaravajuće pjesmice i lijepe recitacije kojima biskup nije mogao odoljeti. Biskup je bio ugodno iznenađen. Pripovijedao nam je prekrasne stvari i zaista su nas te posebne riječi dirnule u naša srca. Na kraju nam je dao božji blagoslov. Svi mi smo bili očaravajuće sretni jer mislimo da smo razveselili biskupa malom pažnjom poštovanja, ljubavi. Kad je biskup odlazio za njim je išao poseban trag ljubavi i iznenađenja. I za kraj, posebna poruka. Znajte, praštanje je najjače čovjekovo oružje!!!

Josipa Ključević, 27. 2. 2007. 4. raz. Gornja Vrba

Moj susret s biskupom

Kada je učiteljica rekla da će doći 22. i biskup, ja sam bila jako sretna. Kada sam 21. 2. iz škole došla jedva sam čekala sutradan.
Sutra dan smo u školi ostavili torbe i pošli u crkvu.
Kada je biskup došao bila sam sretna. Rekao je jako lijepu riječ i to me je još više razveselilo. Poslije toga smo išli u školu tamo smo svi sjeli u najveću učionicu i čekali biskupa. Kada je on došao pjevali smo pjesme: Krist na žalu, Evo nas pred tobom Marijo i pozdravili smo ga pjesmom Ne boj se jer ja sam s tobom. Poslije svega toga Biskup je morao ići, ali nam je rekao da budemo dobri i da se molimo dragome Bogu. Bilo mu je posebno drago što je bilo puno djece kada je otišao bilo mi je žao, ali shvatila sam da je uvijek s nama bez obzira koliko bio daleko u duši uvijek je s nama.
Taj je dan bio jako sunčan. To je bio moj prvi susret s Biskupom.

Iva Tomić, 3. raz. Gornja Vrba

Jednoga dana prekrivenog sunčanim pokrivačem došao je biskup u našu područnu školu »Vladimir Nazor«. U crkvi se održala Sveta misa povodom dolaska biskupa. Cijela crkva bila je prepuna djece što je biskupa iznenadilo. U crkvi je bilo kao na oblacima. Vrata se otvaraju, a biskup ulazi u crkvu. Kao u sedmom nebu. Malo su me dirnule biskupove riječi jer nisam bila baš dobra. Nakon mise biskup je došao u našu školu. Dobrodošlicu smo mu iskazali prekrasnom pjesmicom i još ljepšim pjesmama. Biskup me je podsjetio da budem dobra i poštena. Kada smo vidjeli biskupa oduševili smo se. Od svih riječi i rečenica koje je biskup izgovorio jedna me je stvarno iznenadila i upozorila da budem bolja, jer ja to mogu, a ta rečenica je: Idite Božjim putem i slušajte njegove naredbe jer jedino tako možete ući u raj i zauvijek biti službenici Gospodnji

Ivona Marušić, 4. raz. Gornja Vrba

Bio je lijep sunčan dan. Biskup je u školu. Na njegovu licu vidjelo se koliko je bio iznenađen. Kada je došao nije samo on bio veseo što smo se sreli, bili smo svi mi sretni zbog tog susreta. Najprije smo mu u znak dobrodošlice otpjevali pjesmu »Krist na žalu«, zatim je Mija izašla i izrecitirala svoj pozdravni govor, koji je ona također sam sastavila. Tada je vjeroučitelj Josip Aničić, pročitao svoju prekrasnu molitvu. Ponovno smo zapjevali. Ovaj put smo zapjevali: »Evo nas pred tobom Marijo. Biskup nas je puno ishvalio i bio je tako sretan da je htio da je čuti sva naša imena, a mi smo s velikom radošću rekli svoja imena. Ponovno smo zapjevali no ovaj put smo zapjevali: »Ne boj se jer ja sam s tobom. « Ta je pjesma bilo pozdravna koju smo pripremili. Jako mi je žao što je taj susret trajao vrlo malo, no i jako sam sretan što je bio biskup. Bilo mi je jako lijepo i sve bi dala da opet ponovi.

Marušić Ankica, 4. razred Gornja Vrba

Moj susret s biskupom

Dan je bio prekrasan. Ptičice su ukrasile našu školu pjevajući pjesmu sa znakom ljubavi.Sunce se smijalo,oblaci igrali,cvjetovi su se širili poput leptira.To je posjet biskupa u našu školu.Blagoslovio nas je Božjim blagoslovom.Tolika nam je bila želja da upoznamo biskupa.To je bila prava čarolija.Sunce nam je obasjalo učionicu.Osjetila sam toplinu u srcu i nikad ga neću izbrisati iz svojeg srca.Biskup nam je rekao da uvijek treba biti uz Boga.Moramo krenuti njegovim putem.Anđeli će sići s neba i ukrasiti naša srca.Biskup je ostavio sjaj blagoslova,dobrote,pomaganje drugima.Dan je kratko završio.Nisam se htjela oprostiti od biskupa.Bilo mi je tako lijepo da sam poželjela biti s njim.Ovaj dan ću zapisati u svoje srce ili napisati knjigu o biskupovom posjetu… BISKUPOVA PORUKA:Slušajte djeco svoje srce!

Nikolina Jurić, 4. razred, G.Vrba, O.Š. „Vladimir Nazor"

Biskup u našoj školi

22.2.207.došao je u našu školu.Kada je vidio sva ta sretna dječja lica koja su željno očekivala biskupov dolazak.Kada je dolazio u školu odjednom je veliko žuto sunce obasjalo njegov put,a i vidjelo se kako se sunce smješkalo i jedva dočekalo taj trenutak.Cvijeće je podizalo svoje lijepe latice.Kada je ušao u učionicu srca su nam od radosti pucala.Pjevali smo zajedno pjesme,recitirali recitacije.On nas je pozdravio i veselo nam poručio,Draga djeco,budite dobri bez obzira na nemir,slušajte roditelje i idite Božjom srećom i Božjim putem.Pomažite ljudima u životu.Neka vas Bog prati cijelim vašim životom.kada je to rekao toliko me je dirnulo u srce da sam cijeli taj dan bila ispunjena Božjom milošću,miru,ljubavi i blagoslovu.

Magdalena Krajinović 4.razred Gornja Vrba

Jedan odgovor

  1. sastavi su super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!super ste ih napisali

Odgovori

