Isuse, laku noć – prije spavanja želim ti reći…


ISUSE LAKU NOĆ

Isuse ja ti velim laku noć
Jer na spavanje treba se poć.

Isuse ne zaboravi
Da volim te ja
I zaboraviti neću
Te nikada.

Hvala ti Isuse moj
Što si ovaj dan
Učinio lijepim,i nadam se
Da te ova molitva čini
Sretnim.
Isuse ja te volim
I za tebe se molim.

Ankica Marušić

ISUSE LAKU NOĆ

Dragi Isuse laku noć, ja te volim pa
ću s tobom poć.

Ja te obožavam, pa ne zaboravi
da ću te primiti u srce svoje.

Hvala ti što si dao život svoj
za mene,hvala ti za svu tvoju ljubav i nikad ne pomisli
da ću te ostaviti jer ti mi
značiš sve

KRISTINA VUKOJE 4. RAZRED OŠ VLADIMIR NAZOR

Isuse,laku noć

Noć je.Zvijezde plove
Preko neba,
Isusu se podariti bar
Molitva treba.

Molitva za Isusa,to je
Moje najdragocjenije blago,
Kad sam s Njim uvijek mi je drago.

Jedna molitva, evo to je
Za tebe,
Usrećuješ mene.

Pomozi djeci koja gladuju
Daj im sreću, srca nam kucati
Kreću, tebe nikad iznevjeriti neću.

Volim te, ti to znaj,
Tvoja djela, zaista su raj.

Za tebe, jedan poljubac
Za kraj,
U tvojim očima prekrasan
Je sjaj!
Kad sam s tobom
Uvijek mi je drago,
Isuse ti si, moje blago!!!

Josipa Ključević, 4. raz. G. Vrba

Jedan odgovor

  1. isuse moj

Odgovori

