Moja mama – Učenici i učenice 1. razreda G. Vrbe


  Moja mama – Učenici i učenice 1. razreda G. Vrbe

Draga mama ja volim kad mi kažeš da sam mjesec i zvijezde.

Volim te mama,

treba te mama,

mama jako mi fališ,

ja te volim mama.

Ja te volim najviše na svijetu,

više od cvijeća i ruža,

mama ja te volim kad mi kažeš srce moje.

Učenici i učenice 1. razreda G. Vrbe

4 Odgovora

  1. volimsvoju mamui dala bi sve za nju sada sam u mogucnosti samo da kazem ove dvije tri rijeci:”MAMA VOLIM TE !”

  2. MAMA TI SI MI SSVE SRCE DUSA I CVIJET
    KADA TE VIDIM JA SE STIDIM
    UVJEK SI TU
    A I NALJEPSA SI MAMA NA SVIJETU
    SANDRA ŠOKIC 4.A CESTI PISAC 5.5 09
    GORNJA VRBA

  3. Prekrasne su vam pjesme,slažem se da su mame nešto najljepše

  4. Komentar
    Prekrasne su vam pjesme

Odgovori

