Mama, hvala ti – djeca 2. razreda – Ruščica


Mama, hvala ti

Ja ću ti mama pjevati. Više od svega volim te, molim te, daj mi malo novca. Da si kupim nešto slatko. Dat ću ti buket pun cvijeća i bombone. Ja ću mamu zagrliti i poljubiti. I stalno ju voliti i stalno ju ljubiti.

Nikolina Aračić, 2. raz. Ruščica

Mama, hvala ti

Mama ja ću ti pomagati kad god treba. Ja ću ti pjevati svaki dan. Mama daj mi puno novaca. Mama hvala ti što me hraniš i što me lijepo znaš zagrliti. Mama hvala ti što si me rodila i što si me dovela u ovu lijepu školu. Mama hvala ti što me budiš kada idem ujutro u školu.

Ana Majić, 2. raz. Ruščica

Mama hvala ti zato što si me rodila i što si me odgojila lijepo i dobro i hvala ti što me uvijek grliš i jedva čekam da dođem kući da se stabom igram i hvala ti što me poljubiš kad idem u školu i pjevat ću ti pjesmu svaki dan ja ću te zagrliti. Mama ja te volim jako i hvala ti što ideš samnom na probu: mama hvala ti što si me rodila.

Karmela Janković, 2 raz. Ruščica

Odgovori

