Dobre crte na mome prijatelju


Dobre crte na mome prijatelju 

Mnogi ljudi na svijetu imaju prijatelje. Ali ih mnogi ne cijene i ne poštuju, zato što misle da nisu dovoljno dobri kakvim ih oni zamišljaju.Prijatelji nam služe za svašta. Oni ti pomažu što trebaš,na tebe se ne ljute, kad si tužan oni te tješe i daju ti nade za život. Tako i ti njima pomažeš. Prijatelji su ti kao desna ruka, kao oslonac,oni te razumiju u tvojim problemima.Ja imam puno prijatelja,ali samo jednu najbolju prijateljicu a to je Valentina. Ja njoj kažem sve, od nje baš ništa ne tajim,dobro ne kažem joj baš sve ali joj većinu stvari kažem. Ona me razumije, kad imam neki problem ona je tu i pokuša mi pomoći. Ona zna baš sve moje tajne i probleme. Ona meni kaže isto svoje probleme i tajne.A ja ih ne smijem nikome reći .Jednom kad smo se posvađale bila sam jako tužna jer mi je nedostajala ona i njeno razumijevanje. Nikom se tada nisam mogla potpuno otvoriti.Mama me tada puno puta zapitkivala“Što je bilo ? Što te muči ?Znaš da meni možeš sve reći !A ja bih joj uvijek odgovorila Nije mi ništa ! Sve , baš sve je u redu!I otišla bih potištena u svoju sobu i razmišljala o našim igrama,razgovorima i druženju.Jako mi je nedostajala i bila sam jako tužna i povrijeđena.Bila sam na sebe jako ljuta jer sam izgubila najbolju prijateljicu zbog neke glupe igre.Ali s vremenom na vrijeme smo se pomirile i počele se opet družiti.Ja Valentinu nikad ne bi mogla zamijeniti za neku drugu.Jer koliko god ja nju pokušala zaboraviti,zamijeniti s nekom drugom ili se na nju ljutiti ne bi mogla jer je predivna osoba i najnajnajbolja prijateljica na svijetu!Bože hvala ti što si mi stvorio tako dobru i divnu prijateljicu koja mi vjeruje i koja mi pomaže!

HVALA TI!!!!!!

                                                                                              KATARINA MARUŠIĆ 4. r.

Odgovori

