Moja mama


Moja mama 

Mama volim te najviše na svijetu

Čuvam te, čuvam te.

U mome srcu ima najviše ljubavi za tebe.

Volim te i poklanjam ti najljepši dan.

 Vinko Iličić, 4. raz. Ruščica 

Mama ti si moje zlato

Ja te volim kao svemir cijeli

Ti si meni sve jer ja ne mogu bez tebe

Dao bi se sve medalje i petice.

Volim tvoje oči plave

Jer kad u njih pogledam

Uvijek me usreće

Jer ti si meni sve i ne mobu bez tebe

Mama volim te!!!

 Ivan Đukić, 4. raz. Ruščica 

Moja mama jako puno radi

Ali ima vremena za mene,

Mog starijeg brata

I dvije starije sestre.

Zato je to najljepša mama!

Zaslužuje ljubav, a ja ću joj ovu

Ljubav – molitvu pružiti ljubav!

Marijo, Majko svih ljudi

Ovoga svijeta molim te

Zaštiti moju majku.

Znam da si to i prije radila

Ali sad sam siguran.

Kako se ona brine za nas

Tako ti i za nju!

Amen.

 Tomo Rašić, 4. raz. Ruščica 

Meni je mama

Nešto najljepše u

Životu. Svoju mamu

Volim više od

Svega.

Ne bih ju mijenjala

Ni za srebro ni za

Zlato. Ja svoju mamu

Volim najviše na

Svijetu.

 

Mama želim ti

Sretan majčin dan.

 Zrinka Prološčić, 4. raz. Ruščica

Odgovori

