Hvala ti za moje roditelje,…


Molitva Bogu

Dragi Bože!

Hvala ti za moje roditelje,
Koji su tako dobri i brižni prema meni.
Hvala ti za moje prijatelje,
Kojima mogu sve reći.

Hvala ti za moju malu seku,
I za rijeke koje brzo teku!

Cvijet koji sporo raste,
Daj mu Bože snage
Da što brže naraste!

Pomozi ljudima koji su u grijehu,
Te da se okrenu ljubavi i sreći!

Pomozi Bože starim bakama
Te nekih Sunce obasja svojim trakama.

Spasi Bože sve one koji su u nevelji.
I još nešto Bože, spasi ovaj dan,
Da bi dočekali bolji san!

Martina Bazo 7

Odgovori

