Advent – vrijeme nade


   U mojoj obitelji, svatko se u Adventu nečemu nada.To je vrijeme snova za bolji život.

   Svi se nečemu nadamo. Teta se nada novoj kreditnoj kartici, baka dobrom zdravlju, seka “novoj balbici i milu u slijetu”, mama bi bolji posao, a dida i ja? Mi se nadamo da će baka ispeći što više kolača i da nas nitko neće vidjeti kad ih budemo krali iz smočnice. Božić je i vrijeme zajedništva. Uskoro će mi doći stric, strina i rođaci iz Njemačke. Oni dolaze u Hrvatsku samo za Božić i budu ovdje tjedan dana. Radujemo se zajedničkim blagdanima. Zajednička nam je nada i želja da se svi okupljamo što češće.

   Svatko ima nade, želje i svatko se raduje Božiću. Moja želja je da vam svima bude SRETAN BOŽIĆ I NOVA GODINA!

 Mia Bilandžija, 7.a

Odgovori

