Kakvo sam ja dijete u svojoj obitelji?


   Ja sam najstarija kćer. Imam još jednu mlađu sestru i to je to! Samo nas dvije. Tim iz snova: knjiški moljac i mala krvopija!

   Moje ukućane boli glava od nas dvije i našeg divljanja. Nju najčešće opisuju kao lopužu, a ja imam titule za svaku priliku: pospanac, intelektualka, prefriganac, a kad su ljuti na mene onda ostajem bez titule jer odjurim u knjižnicu. Moje titule ovise i o ukućanima: za mamu i baku sam brza na jeziku i jako tvrdoglava. Sestra me smatra štrebericom, a teta križancem smotanka i pucka. Didin najčešći komentar je da sam pametna, ali da previše čitam. Teta ne izostavlja spomenuti da sam premršava, da imam poveliku kljuku (nos) i da može preveslati Savu u mojim cipelama. Ipak, svi se slažu u jednom: misle da sam dobro dijete.

   Ja ih sve volim, ali ponekad sam tempirana bomba i kriv mi je cijerli svijet. Oni mi opraštaju te moje “žute minute”, na čemu sam im zahvalna. Znam da nisam i da ne mogu biti savršena, ali se zbog njih trudim bioti što bliža idealu.

Mia Bilandžija, 7.a

Odgovori

