Božić je ugodno ozračje ljubavi,topline i sreće


Božić je ugodno ozračje ljubavi, topline i sreće

Božić je ugodno ozračje ljubavi,topline i sreće. Božić je veliki blagdan,dan kada je Isus došao na svijet da ljude usmjeri na pravi put,put istine i dobrih djela. Pogledam sjajne zlatne zvijezde,kako sjaje neobjašnjivim žarkim sjajem. To mi Isus pokazuje istinu i ljepotu Božića, njegova dobra učinjena. Moje srce je poigravalo od sreće. Znala sam što mi Isus želi reći. Božić je vrijeme slaganja,mira i ljubavi. Važno je samo davanje ljubavi iz svog srca,da svojim djelima usrećimo osobu koju volimo. Lijepe riječi i čestitke iz srca za Božić pobjeđuju materijalne stvari. Okićen bor je sjajio od sreće i mirisao predivnim mirisom. Darovi su bili ispod bora. Miris pečenih božićnih kolača dopirao je do mog srca. Ja i moja obitelj smo zajedno uživali u sreći i toplini Božića, u okrilju Božjeg doma. Zrakom su letjeli poljupci i smijeh. Žarki plamen što je plamsao u peći davao je svima neizmjernu toplinu. Mjesec je svojom svjetlošću obasjavao svaku travku i neosvijetljen put. Pahulje snijega veselo su lepršale, a snježni pokrivač kao da je bio posut bisernim dijamantima. Čuo se u daljini dječji smijeh. Jedna božićna pahuljica pala je na moj dlan i velikom se brzinom otopila. To znači da su se Isusove dobre riječi i ozračje Božića brzo pohranile u mom sretnom srcu. Zajedno sa obitelji i rodbinom uživala sam dugo,dugo u tihu i toplu božićnu večer!

Josipa Ključević 7.a

Odgovori

