Božić


Božić je vrijeme ljubavi i mira.Za Božić mi se radujemo rođenju Isusa.Na badnjak ukrasimo bor i stavimo lampice na njega.Onda najstariji ćlan obitelji unese slamu u kuću ispod bora.Na Božić se rodila moja teta pa idemo kod nje na rođendan.Idemo na zornice prije Božića i na polnoćku da doćekamo Isusovo rođenje.Svi u obitelji se ispovijedaju za Božić.Mi za Božić ćistimo kuću i pećemo kolaće.Sljedećeg jutra poslije badnjaka na Božić mi dobivamo darove.Prije nego što odemo na tetin rođendan ja se igram i svima čestitam Božić.Moja je teta nazvana Božana zato što se rodila na Božić.Za Božić jedemo puricu i ostala jela koja se jedu na Božić.Ja svima želim sretan Božić i novu godinu.I tako moj Božić završava.

Odgovori

