Molitva Bogu


MOLITVA BOGU

Bože,hvala ti za svaki dan
koji mi osvane toplim zrakama sunca, jer one mi daju
svjetlost.
Hvala ti za moju obitelj, prijatelje koji su uvijek uz mene
i daju mi podršku u mom životu .
Bože hvala ti za tvoju
dobrotu, ljubav i prijateljstvo prema meni.
Čuvaj moje prijatelje,obitelj i najbliže.
Pomozi ljudima naći pravi
put dobrote.
Bože budi uvijek uz mene, moje prijatelje,obitelj i uz
CIJELI SVIJET

Napisala:
Nikolina Svilar 8c

2 Odgovora

  1. zemlja dade sok božje sunce žar s neba kiše slap i zrno posta klas.
    o bože hvala hvala ti za kruh za hranu s neba za tijelo i duh. hvala za ljubav krista sina tvog u krihu vinu on je s nama bog.
    požeo ga srp smrvio ga mlin pekla ga je peć i zamirisa kruh.
    posjedajmo svi svi za njegov stol on je s nama živ mi živimo sa njim.

  2. Zanimljivo i korisno!

Odgovori

