Kako ja doživljavam Isusa Krista


Kako ja doživljavam Isusa Krista

Isus krist je moj uzor,osoba za koju znam i vjerujem da je uvijek tu,pored mene,s lijeve strane,u mom srcu! Isus Krist je osoba koja mi ulijeva neku nadu za bolji život..Znam i uvjerena sam da Isus pomaže svima i da nas vodi kroz život.Uvijek je to među nama a iako ga ne vidimo,osvjetljava nam put…put sreće,mira,ljubavi,dobrote i poštovanja..Mnogo puta sam pala,ali on me je podigao i omogućio mi da idem dalje.On je upravo taj koji nam ispunjava sve naše želje i hirove,ali tek onda kada ga to molimo vjerujući u ostvarenje,kada ga molimo iz dubine duše i najjačom snagom našeg srca..

Ivona Marušić 7a

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4866 (20100214) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Odgovori

