Moja obitelj


Moja obitelj

Meni osobno moja obitelj znači svo bogatstvo na cijelom svijetu.Mislim da ona djeca koja nemaju ni obitelj niti znaju tko su im roditelji,mislim da im je uskraćena sva sreća koja postoji.Svi znamo da oni nisu krivi za to,ali tako im je suđeno i takva im je sudbina.Stvarno mi ih je žao jer nitko nije zaslužio da bude sam bez roditelja i obitelji.Kao i svi drugi i roditelji imaju svoje mane i loše strane.Moji roditelji su dobri,brižni i puni ljubavi prema nama,prema njihovoj djeci.Normalno,i oni imaju svoje “žute minute” i u tim trenutcima kažu ono što ne misle jer ih mi naljutimo i budu jako uzrujani,ali mi znamo da oni nas vole čak i u tim trenutcima,kad su ljuti i bijesni.Kod mojih roditelja ja bih promijenila samo neke male sitnice.Iako su to sitnice,one u meni šire nezadovoljstvo i neki dio tkz.”mržnje” prema roditeljima.Do svađa između nas i roditelja dolazi zbog našeg neslaganja i neshvaćanja stvari na isti način.Npr.,mi mislimo,ako smo 8.razred da smo odrasli i da možemo sve raditi,a naši roditelji nas uče da smo odrasli tek kad odemo iz njihove kuće ili kad budemo punoljetni.Moji roditelji žele da ja budem uspješna u životu i da imam svoj novac za kruh.Ali,pak,ne bih ništa osobito promijenila kod svojih roditelja,jer oni su ljudi koji žive život na svoj način i koji nama žele odrastanje koje će biti bolje od njihovog.Oni su odrasli ljudi i kao što sam rekla,ja nisam nitko i ništa da bih mogla njih mijenjati.Onaj tko ih može promijeniti,ako žele su oni sami i dragi Bog,ali ne ja.

Ana Stojanac 8.b

Odgovori

