Isus Krist i ja


Isus Krist i ja

Za mene je Isus Krist središte ljubavi i smisao kršćanske poruke.Moja ljubav prema Isusu Kristu i bližnjima bit će ključ koji će mi otvoriti vrata spasenja, vrata mira i sreće. Isus je izvor beskrajne i neizrecive radosti.U njemu pronalazim utjehu, On je moje ostvarenje najdubljih težnji. Ispunjava me nadom i sigurnošću. Svojom mi milošću i snagom pomaže ostvariti želje. Isusu svaki dan iskazujem svoju naklonost i ljubav. Pogledam tamno nebo prekriveno zlatnim, sjajnim zvijezdama kako sjaje žarkom svjetlošću. To je znak koji mi šalje Isus, poruka da je On moja zaštita,snaga i istina.On je svjetlo i sreća koje će pomoći ljudima zalutalim u mraku i ožalošćenima će vratiti široki osmijeh na vesela lica. Isusa pronalazim u prirodi. Poput toplog sunca grije moje srce i obasipa me nježnošću i ljubavlju. Poput mjeseca osvjetljava mi put i vodi me k sebi u utočište mira i ljubavi, stazama dobrih djela.Isus se krije u polaganom vjetru što me zove i osvježava nadom. Prije nego što zatvorim oči razmišljam o Isusu sa spoznajom da je uvijek kraj mene i da me dočekuje u prekrasno rosno jutro s novim lijepim i još neistraženim spoznajama o životu između mene, mojih bližnjih i Isusa, mog najboljeg prijatelja!!!!

Josipa Ključević 7.a

Odgovori

