Kruh


Kruh je jednood najsvetiji jela.Kruh rabimo svaki dan.Mmnogi u Africi nemaju kruha ,oni gladuju nemaju , što jesti. To mi je jako žalosno .Mnogi se razbacuju kruhom,a neki nemaju novaca za kruh.Lijepo je kada nema puno kruha i kada se taj kruh dijeli.U našoj republici nema puno glađe . Ja volim običaje na Božić.Kada mama ispeče kruh i pogaču na Badnjak sve zamiriše .Došla sam u novu školu i tamo se drugačije obilježavaju Dani kruha.Ali ja sve jedno i dalje volim Dane kruha i kruh.Hvala ti bože što si mi dao zdravlja da to doživim.

Barbara Mađarević 5, raz.

Jedan odgovor

  1. pa dajte ljudi nematu ništa o dani kruha.Ima li netko nekakvu molitvu o dani kruha da mi napiše xD

Odgovori

