Dani kruha


DANI KRUHA

Ujutro sam se probudila,sunce je obsjavalo kutak moje sobe,ptićice su cvrkutale. u sebi sam rekla “DANAS JE NEKI POSEBAN DAN”. Hodala sam ulicama ,osjetila sam miris svježe ispećenog kruha.taj me miris natjerao da ga pratim seve dokle dolazi.Napokon sam naišla na mjesto gdje je taj kruh počeo mirisati.Vidjela sam neku ženu kako vadi kruh po kruh iz krušne peći.Jako sam je dugo promatrala.kasnije sam otišla kući i pomislila zašto i ja ne bih ispekla kruh,mama i sestra su otišle u kupovinu a tata je naposlu pa sam iskoristila tu priliku.Iza bakine kuće bila je mala krušna peć.Zamijesila sam smjesu za kruh i stavila ga peći.Kasnije sam servirala stol i pripremila većeru.Mame i tate nije bilo jako dugo,malo sam se prošetala i vidjela siromašnu djecu kako prose,bila sam jako tužna.U sebi sam pomislila zašto ne bih pozvala tu djecu na večeru ionako je njima hrana sad potrebnija nego nama koji možemo jesti u bilo kojo čas.Kada su mama i tata došli kući sve sam im rekla,a ja sam u sebi pomislila kako sam napravila dobro djelo baš na dan kruha,jer kad se sjetim kako je Bog nahranije više ljudi sa samo jednim kruhom tada sam se sjetila da Ga je On stvori da ga svi jedemo.Hvala ti Bože za sve što si napravio za nas.

LORENA VULETA 6b

Odgovori

