Kruh


KRUH

Kruh je sveta hrana.Svi volimo kruh.Doći do kruha je teško.Puno znoja,rada i muke potrebno je za kruh.U sadašnjosti ima mnogo gladnih i siromašni obitelji,puno roditelja koji bi svojoj djeci htijeli dati kruha,da ne budu gladni.U Africi i po cijelom svijetu to se nažalost svakodnevno događa.Ali ima i dobrih ljudi koji žele pomoći.Ali ima i onih koji kupe kruh i onda ga bacaju.Potroše novac koji su njihovi roditelji teško zaradili.Umjesto da štede ili ga daju onome koji nema.Kada gledam kako ljudi prose meni njih bude žao.Ja bih voljela da nitko ne bude gladan i da svi budu sretni.
Zato ću ja zamoliti svoje roditelje da mi daju novac koji ću ja dati u karitas.Jedan dan u godini posvećen je kruhu.U mojoj školi je bilo posvećenje kiflica i peciva.Ja bih voljela da na taj dan svi imaju kruha.

Ivana Đaković 5a razred

« »

Odgovori

