Kruh


KRUH

Zlatno klasje miluju tople sunčane zrake, a lagani povjetarac ih osvježava ljujajući u svim smjerovima. Zlatni pramen se gasi, a klasje poprima boju sitnih zvjezdica na tamnom noćnom nebu. S velikim divljenjem uživam promatrati ovu čaroliju. Kruh, Božji dar poprima ovu čaroliju ispunjenu ljubavlju, trudom i ozračjem mira. U kruhu se krije neraskidiva moć prijateljstva. Tišina. Mir. Osjećam da mi Bog priča priče o važnosti kruha. Povezana sam s prirodom. Kruh nam daje život, dragocjen i vječan. Osjećam miris kruha. Mirisom se širi ruka pomoći, truda i međusobnog pomaganja. Ispunjena sam unutarnjom srećom. Čuje se radostan cvrkut ptica što slobodno lete nebom. Na krilima riječ kruh. Oblaci, vuneni i bijeli pretvorili se u oblik kruha. Zrakom vlada ozračje mira. Moji kucaji srca postaju sve mirniji i mirniji. U meni sreća. U kruhu se kriju tople i blage Isusove riječi ispunjene ljubavlju i milosrđem. Osjećam snagu i unutarnju energiju sjedeći kraj klasja, a u meni se nastanila snaga kruha. Moje srce zahvaljuje Bogu za svakodnevni kruh, što ga mogu okusiti i osjetiti ovu čaroliju i ljepotu života.

Josipa Ključević 8.a

Odgovori

