Molitva


Bože ja vjerujem u tebe. Tvoja vjera je čista u mom srcu,a svakom bi čovjeku trebao ti i tvoja vjera u njegovom srcu.Ihtjela zahvalit na ovom ljepom danu i krovu nad glavom.Htjelabi ti zahvalitna obitelji koja me voli a i ja nju.Hvala ti na ljepoji pametnoj braći i sestrama.Hvala ti na malim životinjskim stvorenjima,hvala ti na suncu livadi i pašjnacima.Tvoja svjetlost i toplina griju nas u duši.Bože hvala ti na sluhu govoru i vidu koji si nam podario od rođenja.Molim se za tebe i cjeli svjet.I hvala ti što me izbavljaš od svakog zla i što si mi podario sreće u životu.AMEN.. JOSIPA MAJIĆ

Odgovori

