Slastan kruh


JEDNOG DANA PROBUDIO ME SLASTAN MIRIS .JA SAM SE USTALA I KRENULA PUTEM MIRISA .MIIS ME ODVUKAO VAN U DVORIŠTE OPET SAM UŠLA KRPZ BAKIN PROZOR U KUĆU CIJELA KUĆ JE MIRISALA I JA SAM NASTAVILA SVOJU MALU PUTOLOVINU .KRENULA SAM UZ STEPENICE ALI MI TO BAŠ NIJE POŠLO OD RUKE ,PA SAM PALA . DOŠLA SAM NA CILJ . VIDJELA SAM DA JE TO MIRIS TEK PEČENOG KRUHA . MAMA I BRAT SU VEĆ DORUČKOVALI ,A TATA JE GLEDAO TELEVIZIJU . JA SAM NAMAZALA JEDNU ŠNITU KRUHA MARMELADAOM I NASULA ČAŠU MLIJEKA .KADA SAM POPILA MALO MLJEKA I HJELA ZAGRISTI KRUHA I MARMELADE , MAMA M,E PROBUDILA I MOJOJ PUSTOLOVINI DOŠAO JE KRAJ . I TADA JE OPET NEŠTO ZAMIRISALO ….

Anna Gabriela Jeleč

Odgovori

