Molitva


Gospodine Isuse dođi u moje srce,želim da budeš Gospodar moga života da mogu tako biti dijete svjetla i poznati te kao svog osobnog Spasitelj ,jer znami vjerujem da si umro na križu za moje grijehe.Ustao si opet od mrtvih treći dan i doći ćeš ponovno u slavi.Vjerujem u tvoje oproštenje i želim da mi pomogneš da odbijem bilo koje napasti koje bi me odvajale od tvoje vječne ljubavi.Hvala Ti za moju obitelj i nedaj da im se nikavo zlo ne dogodi.To Te molim po Kristu Gospodinu našem!!AMEN

Mandalena Ćutunić 5.a

Oglasi

Odgovori

