Molitve djece…


Molitva

Isuse,hvala ti za svaki lijepi trenutak u životu koji si mi dao. Hvala ti što preko molitve mogu razgovarati s tobom. Hvala ti što si mi stvorio prijatelje koji mi puno znače u životu. Dođi u moj život, unesi ljubav, radost i sreću i zauvijek ostani u njemu !

Velentina Jurić

Molitva

Dragio Boze hvala ti

na svemu sto si

ucinio za mene i

moju obitelj,hvala

ti sto si mi

omogucio ovaj zivot

i moje prijatelje.

Boze,hvala ti

na svemu.hvala ti sto slavimo

tvoje rođenje Bozic

Ilija Jagić

Dragi Bože.Hvala ti što mogu slaviti Božić.Hvala ti što si nam dozvolio da za Božić kitimo bor i budemo zajednon s obitelji.Hvala ti što možemo ići na polnoćku i slaviti tvoje rođenje.A najviše ti hvala hvala što mi daruješ ljubav koju ću ja proslijediti.

Marko Hrkač

Dragi Bože.Hvala ti što svakoga dana mogu ugledati jutro i ptice koje za tebe pjevaju.Hvala ti što sam kršćannin i što mogu slaviti Uskrs i Božić,a najviše ti hvala što si se žrtvovao za nas.

Marko Hrkač

Molitva

Isuse dodoh Ti reci kako me u grlu gusi,od isplakanih suza,kako me boli u dusi.!Dodoh Ti se tuzit u sutonu ovog dana,jer me odvise boli i pece ova rana.!U suzama izmucen izboden,raspet i sam o Boze sto da se tuzim pa mene je pred Tobom sram.!Gle Ti nijemo sutis nikome se potuzio n isi,a Tvoje presveto tijelo stravicno na krizu visi..probodene noge i ruke,probodeno srce je Tvoje,kako je tuga Tvoja teska i sitne boli moje..!Isuse dodoh ti se jadat u sutonu ovog dana,al motrec tebe,isceznu moja rana..!

Molitva

Dragi Bože pokaži nam

razliku između dobra i zla

pokaži nam put dobrote jer

mi smo tvoja djeca i uvijek ćemo biti

Dragi Bože dao si nam

razum,moć,slobodu i besmrtnu dušu

stvorio si nas kao društveno biće

i hvala ti na tome

Ivan Đukić 7.b.

Molitva

Boze,hvala ti na svemu. Hvala sto si stvorio sve oko nas i da se tomu svaki dan mozemo iznova diviti.Hvala ti sto si stvorio nas ljude i podario nam zivot da mozemo u njemu uzivati i veseliti se.Boze hvala ti sto imam zivu i zdravu obitelj koja se brine o meni.Boze hvala ti i za sve moje prijatelje koji su uvjek uz mene i pruzaju mi svoje prijateljstvo.Boze jednostavno hvala ti na svemu.

Ivana Gavranic

Mandalena Cutunic 5.a

__________ ESET Smart Security informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5871 (20110213) __________

poruka je provjerena programom ESET Smart Security.

http://www.eset.com.hr

Odgovori

