Moja molitva za crvkut ptica, moju obitelj,…


Moja molitva za crvkut ptica, moju obitelj,..

Dragi Bože,hvala ti za cvrkut ptica,moju obitelj,za zdravlje i sreću koju si mi ti podario.Bože ja sam ti zahvalna što si mi podario ljubav,školu i moj život.Dragi Bože hvala ti za ovaj lijepi dan i ovu zemlju na kojoj živim.Dragi Bože ja te jako volim i svake ti se noći molim.Hvala ti na ovom kruhu koji si mi Ti podario.Bože hvala ti što čuvaš moju obitelj i što si pomogao bolesnima i siromašnima u dobru i zlu.Bože ti si najveće ljudsko biće u kojemu izrasta ljubav,toplina,sreća i radost.U Božjem srcu sigurna sam da ima mjesta za sve ljude.Bože hvala ti za izlazak sunca za zujanje pčela koje oprašuju cvijetove.Hvala ti za moje nastavnike i nastavnice koji mi pomažu da steknem znanje.DRAGI BOŽE hvala ti za sve što činiš za sve ljude na ovome svijetu.Dragi Bože hvala ti za sve.Dragi Bože ja te ljubim!!!

Marija Brkić 5.a. razred

__________ ESET Smart Security informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5931 (20110306) __________

poruka je provjerena programom ESET Smart Security.

http://www.eset.com.hr

Odgovori

