Isus me pita:Što želiš da ti učinim


Isus me pita:Što želiš da ti učinim

Ja želim učiteljica matematike jer želim učiti djecu sve što je važno.Željela bih dobiti pet iz hrvatskoga.Želim da nitko na svijetu ne bude gladan.Želim da uneseš radost u sve ljude koji su žalosni.A najviše Isuse želim da moja obitelj bude zdrava jer mi je ona najvažnija i ona se za mene brine.Još samo jedna želja:želim da ozdraviš bolesne,da slijepi progledaju,da nijemi pričaju i da invalidi prohodaju.Ja vjerujem da češ mi ispuniti sve želje.

Ivana Gavranić, 5, razred

Odgovori

