Kruh


Kruh

Kruh je najstarija prehrambena namirnica.Njega su jeli još kad je Isus hodao po zemlji i još ga danas jedemo.kruh jedemo u znak Isusova prisustva među nama kad primam hostiju.Kada moja baka i ja pečemo kruh u krušnoj peć na starinski način,peć je vruća,a iz dimnjaka se puši.Kada dođu moji prijatelji do mene,mi se igramo.Kada baka izvadi topli kruh iz peći,mi se okupimo ako nje i uzimamo kruh iz košare i u slast pojedemo,ali moramo paziti da nešto ostane za ručak.Kada dođe ručak moja obitelj i ja okupimo se oko stola i prije nego počnemo jest zahvalimo Bogu na novom danu i ovom prekrasnom bakinu kruhu.Dok ga jedem svaki zalogaj mi se topi u ustima i razmišljam o mojoj baki koja ga je s mukom napravila.Danas mnogi ljudi bacaju kruh,kad vidim to stegne mi se oko srca jer ruke koje su to napravile namučile su se da naprave ovu svetu hranu kruh.

Ivan Đukić 7.b.razred

Odgovori

