Nove poruke od Dorotea Mioč


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Moja poruka Kristu
Dorotea Mioč 17. travanj 16:49

Moja poruka Kristu

uskrslome
Dorotea Mioč 18. travanj 11:56

uskrslome

Uskrsli Kriste, hvala Ti što si dao život za...
Dorotea Mioč 18. travanj 12:03

Uskrsli Kriste, hvala Ti što si dao život za mene i sve ljude i što si svojim uskrsnućem pobijedio smrt. Blagoslovi sve one koji ne vjeruju u Tebe i u Tvoje milosrđe. Molim te da u svijetu vlada mir, sloga i veselje. Hvala Ti i za kruh, i za sve što si mi pružio. Molim Te i za djecu koja nemaju obitelji i hrane, da svoj duh predaju Tebi u ruke, te da imaju vjere i snage u Tebe. Hvala i za domovinu i branitelje, hvala za lijepo plavo more, te za sunce koje nas grije i za mjesec i zvijezde koje nam osvjetljuju ispravan put. Primi u svoje kraljevstvo i naše najmilije koji su otišli s ovoga svijeta, te nam zajedno s zborom anđela uslišajte molitve. rk0jOpK8_0P.png

Otvori svoje srce Dragi Bože, ja se molim u...
Dorotea Mioč 28. svibanj 22:33

Otvori svoje srce

Dragi Bože, ja se molim u večer kod svoje kuće a ponekad i u crkvi. Nekada se molim s mamom ali većinom sama. Molim Ti iz dna srca i duše na glas, no kad mi je ja teško razgovaram s tobom. Najčešće molim krunicu i Oče naš. Najradije Te molim za one koji nemaju doma, obitelji, ljubavi i hrane i za duše u čistilištu. Zahvaljujem ti na svemu što me čini sretnom.

Molitva

Dragi Bože, hvala za plodna polja, za obitelj i za prijatelje i na svemu što mi pruža sreću, ljubav i sigurnost. Blagoslovi one koji nemaju sreće ljubavi sigurnost i obitelji te im podari barem nešto malo što će ih činiti sretnima. Blagoslovi i nevjernike koji Tebe nisu ili ne žele upoznati. Molim Te za sve moje učitelj da nas svemu dobrome nauče. Molim Te za one koji su bolesni da brzo ozdrave. Hvala Ti na domovini i svemu lijepom, molim Te da više nema svađa i da svi živimo u mirnome svijetu. Blagoslovi i sve one koji su otišli s ovoga svijeta Te ih stavi na najljepše mjesto sa zborom anđela i uslišajte nam molitve.

Dorotea Mioč 5.a.

Danas ti želim...da ti bude najljepši dan. Dan...
Dorotea Mioč 21. veljača 14:28

Danas ti želim…da ti bude najljepši dan. Dan koji ćeš provesti sa svojim najmilijim.
Želim ti da te sreća prati i da su Bog i tvoji anđeli uvijek na tvome putu i da te čuvaju. Danas ti želim da upoznaš osobu koja će ti uljepšati dan. Danas ti želim da te obasjaju sunčeve zrake koje je Bog s neba poslao baš tebi. Danas ti želim blagoslovljen i najljepši dani da se osjećaš kao u raju.

Ljubav je…ljubav nije zavidna i ohola,ljubav je vjerna i dobrostiva. Ljubav su braća, sestre i roditelji. Meni su najveća ljubav moja obitelj. Oni su uvijek tu za mene, pa što god napravila. Oni su moja snaga! Ljubav je kada su oko tebe dobri i pošteni prijatelji. Moja ljubav su također i svi moji prijatelji. Ljubav je što sam sa svima dobra i nisam s nikim u zavadi.Ljubav je to što imaš kraj sebe osobu koja u tebe unese sreću, smijeh i veselje. Ljubav je kada na nebu sjaji Sunce i sunčeve zrake griju svijet. Ljubav je kad imaš u sebi milosti, vjere, ufanje, nade, dara i Duha Svetoga. Ljubav je molitva, post, rođenje, obitelj, djeca, siromašni i bolesni. Ljubav je raj. Ljubav je zapravo BOG, koji nam je sve to stvorio i koji nas neizmjerno voli i ljubi, koji nam oprašta. TO JE LJUBAV! X8YPpi6kcyo.png

MOLITVA:
Dragi Bože, hvala ti za braću, sestru i mamu, jer s njima mi nikada nije dosadno. Hvala ti što uslišuješ moje molitve i što mi uvijek pomažeš kad sam u nevolji. Molim Te, blagoslovi one koji u svijetu čine zlo i koji su krenuli krivim putem. Blagoslovi i sve ljude u mojoj domovini, mojoj lijepoj Hrvatskoj i udijeli im dobrotu i poštenje da bude mir i da vlada sloga i prijateljstvo. Hvala!

DOROTEA MIOČ 6.a

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=790252dG5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Dorotea Mioč.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

