Nove poruke od Filip Resanović


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Dragi Bože molim te daj meni i mojoj obitelji...
Filip Wibica Resanović 18. prosinac 22:00

Dragi Bože molim te daj meni i mojoj obitelji zdravlje , hrabrost i ljubav.Daj mir i blagostanje u našoj kući.Daj nam slogu i poštivanje.Molim te Bože mojim prijateljima i prijateljicam podari zdravlje , hrabrost i ljubav.Neka svi na svijetu budu vjernici.Zar nebi bilo lijepo da svi na svijetu budu jedna zajednica.Da se svi slažu.Daj da na ovom svijetu ne bude svađa i raspravi.Amen!

Filip Resanović 5.b!!!!!

Jooj nastavniče jel vam fali Kić Kić Kićo
Filip Wibica Resanović 22. prosinac 23:17

Jooj nastavniče jel vam fali Kić
Kić
Kićo

Molitva za Papu Dragi naš papa!Novu vijest...
Filip Resanović 19. veljača 21:23

Molitva za Papu

Dragi naš papa!Novu vijest svi smo čuli.Kada sam saznao da odlaziš , jako me pogodilo.U nas ti vjeruješ i to si sada pokazao.Tvoju odluku svi poštuju i nitko ju ne podcjenjuje.Teško je s takvim bolestima putovati po svijetu i držazi naj važnije , svete govore.Sada si dao priliku n drugim biskupima da dođu u prijestolnicu , u Svetu stolicu Svetoga Petra.Nitko nije sretan tom obavješću.Sigurno je velika odgovornost napustiti tu stolicu,najvažniju stolicu naših kršćanskih života.I na kraju tko god da dođe u tu istu stolicu neka mu Gospodin podari dug život i zdravlje pa da s zadovoljnošću odsluži tu dužnost do kraja svoga života.I eto kako se nda orilo na Trgu bana Jelačića neka se i sada ori ( Papa mi te volimo,Papa mi te volimo !!!)

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=78de369G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Filip Resanović.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

