Nove poruke od Lucia Sičić


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Molitva Bože hvala ti što si stvorio moju...
Lucia Sičić 5. ožujka 17:22

Molitva Bože hvala ti što si stvorio moju obitelj i prijatelje.Hvala ti što si stvorio Zemlju i da na njoj raste trava i cvijeće.Bože hvala ti na svemu.

Krenula sam istraživati pustinje ponijela sam...
Lucia Sičić 18. studeni 12:03

Krenula sam istraživati pustinje ponijela sam si sve potrebne stvari za priježivjeti. Krenula sam hodati počela sam biti umornija, ponestajalo mi je vode, počela sam paničariti, predviđale su mi se stvari. Pijesak je bio vruć ponestajalo mi je hrane i vode. Vidjela sam paukove i škorpijone bojala sam se. Ugledala sam čovjeka i dvije deve. Krenula sam prema njemu i objasnila mu da sam se izgubila posudijo mi je devu i pokazao mi je put.

Danas ti želim... Danas ti želim sve najbolje...
Lucia Sičić 7. veljača 15:22

Danas ti želim…

Danas ti želim sve najbolje i puno sreće i zdravlja u tvom domu neka vas grije
ljubav i radost. Uvijek govori istinu i dopusti da budeš sretan.Nemoj da ti neko pokvari ovaj dan.Ako si nesretan pomoli se dragome Bogu. tvoja će te molitva osloboditi svih grijeha.Bit ćeš sretni.

Molitva Bože hvala ti za sve što si učinio za...
Lucia Sičić 18. veljača 16:37

Molitva
Bože hvala ti za sve što si učinio za mene i moju obitelj.Hvala ti što imam dobre prijatelje.Štiti mene i sve ljude koje poznajem od svih zala i da ne budu tužni,neka osmijeh bude na njihovim licima.Bože hvala ti za sve.

Lucia Sičić

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=78c4ee0G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Lucia Sičić.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

