Nove poruke od Tena Janković


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Moja poruka za novi put Za Božić i Badnjak mi...
Tena Janković 1. veljača 19:54

Moja poruka za novi put
Za Božić i Badnjak mi je bilo najlijepše,što sam bila s obitelji.Što sam Božić dočekala s rodbinom i obitelji.Zajedno s obitelji sam okitila bor.Nakon što smo okitili bor,moja sestra i ja smo postavile stol.Mama je pravila večeru.Zatim smo sjeli.Na stolu su bile svijeće,kruh,posni grah i riba.Prvo smo se pomolili,a nakon molitve tata je napravio križ na kruhu s nožem.A poslje smo svi poljubili kruh.Nakon večere svi smo popili po malo vina.Gledali smo Božićne filmove.Otišli smo spavati.Ujutro na Božić,probudila sam se i otvorila poklon.Bilo je svega i svačega.Dolazili sui nam rođaci čestitati Božić.Zatim smo zajedno otišli na misu.Nakon mise smo ručali.Naveče su nam došli tetak i tetka.Uživali smo u Božiću.
PORUKA:Na Božić slavimo Isusovo rođenje,zato je najbolje otići na misu i pomoliti se.Slušati svoje roditelje i pomagati im.Biti dobri i poslušni.Pomagati svojim bližnjima.Meni je najvažnije bilo jer sam Božić dočekala s svojom obitelji i rodbinom.Što sam na Božić bila dobra i poslušna.Što sam se svake večeri prije spavanja tiho pomolila.

Moja molitva Dragi Bože, hvala ti što si mi...
Tena Janković 3. prosinac 22:21

Moja molitva
Dragi Bože, hvala ti što si mi podario obitelj,prijatelje,osmijeh,radost i veselje. Hvala ti za ovu prelijepu Zemlju, za Sunce,Mjesec i Zvijezde. Hvala ti za noć i dan. Pomozi bolesnima da ozdrave i da budu zdravi i veseli. Pomozi djeci bez doma i obitelji. Hvala ti što me čuvaš, što mi daješ snagu za život, što si uvijek uz mene i moju obitelj. Hvala ti za nove i sretne početke, za naše anđele čuvare. Najviše ti hvala što me svako jutro probudiš i otvoriš mi oči. Hvala ti za sve! Amen X8YPpi6kcyo.png

Moja Molitva Dragi Bože, hvala ti za sve dobro...
Tena Janković 26. veljača 10:23

Moja Molitva
Dragi Bože, hvala ti za sve dobro što si učinio za mene. Hvala ti za prekrasnu obitelj i prijatelje. Daj da svi budemo sretni,zadovoljni i zdravi. Pomozi bolesnima da ozdrave, beskućnicima da nađu svoj dom. Hvala ti za sve darove koje nam daješ u našem životu. podari nam lijep i sretan život. AMEN!

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=7968335G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Tena Janković.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

