Antonela Rakić ti šalje novu poruku


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Dragi Bože ne tražim da učiniš moj život...
Antonela Rakić 27. veljača 20:15

Dragi Bože ne tražim da učiniš moj život lakšim nego da učiniš mene jačom,da se mogu suočiti sa svim svojim problemima.Ne tražim da imam sve na svijetu želim samo svoju obitelj i prijatelje pune podrške .Uvijek drži glavu gore jer Bog daje svoje najteže bitke svojim najjačim vojnicima.Bože molim te,pomozi mojim roditeljima i meni u bilo kojem trenutku ovoga života.Pomozi bolesnima da ozdrave,pomozi zločestima da uspiju uvidjeti dobro,da uspiju zajedno s Bogom biti dobri.Bože,molim te da mi daš snage da izdržim u životu i da me ništa ne može slomiti!

Antonela Rakić, 8.a

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=7985f71G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Antonela Rakić.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

