Egon Primorac ti šalje novu poruku


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Moja molitva Dragi Bože.Hvala ti za...
Egon Primorac 3. ožujka 14:09

Moja molitva
Dragi Bože.Hvala ti za obitelj,za sve moje prijatelje.Hvala ti za to što imam krov nad glavom.Bože hvala ti jer imam nešto za pojesti i nešto za obući jer ima mnogih ljudi i djece koji to nemaju.Bože uvijek me čuvaj i sve koje poznajem,hvala Ti za sve!

Nastavniče to je moja molitva koju sam vam morao poslati.

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=79d4fb3G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Egon Primorac.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

