Nove poruke od Mateo Aračić


josip anicic-

Facebook <notification+kjdmmw-71hid@facebookmail.com> wrote:

Hvala Ti Bože što imam svoju obitelj i što sam...
Mateo Aračić 6. listopad 16:17

Hvala Ti Bože što imam svoju obitelj i što sam zdrav.Hvala Ti što me svako jutro sunce iznova obasjava.Hvala Ti što imam miran san i što sam sretan.Molim Te Bože da pomogneš svim ljudima koji su gladni i da im daš kruha.Molim Te da svi ljudi na ovome svijetu budu dobrog srca i da čine dobra djela.Molim Te pomozi onim ljudima koji su zli,oholi i zavidni da pronađu svoj mir.Molim Te da ovaj svijet bude bolji.Amen! Mateo Aračić 7.a

Zašto je ljudski rad vrijedan? LJudski je rad...
Mateo Aračić 9. veljača 20:25

Zašto je ljudski rad vrijedan?
LJudski je rad vrijedan jer čovjek to svojim rukama zaradio i svoj znoj prolio da bi dobio određeni rezultat.Čovjek koji drugom čovjeku krade njegovo vlastništvo nikad nije svojim rukama nešto zaradio jer bi onda znao koliko je taj čovjek uložio rada i truda da bi to napravio .Ako nam je nešto u radu teško obratimo se molitvom Isusu i on će nam pomoći da sve to prebrodimo jer Isus i molitva rade čuda za nas da bi nama bilo bolje.Zato ako nam je teško i ako nemamo posla otiđimo u Crkvu i molimo se Isusu i vjerujem da će nam on pomoći jer nas on istinski voli.Zato nemojmo uzimati tuđi rad jer ćemo prije ili kasnije molitvom i svojim radom i trudom dobiti određene rezultate.
Mateo Aračić 7.a

Molitva Dragi Bože,hvala Ti što mi pomažeš i...
Mateo Aračić 27. rujan 18:54

Molitva

Dragi Bože,hvala Ti što mi pomažeš i brineš se za mene u onom trenutku kada mi je najpotrebnije.Hvala Ti za svaki komad kruha koji si u moja usta stavio.Hvala Ti što smo ja i moja obitelj sretni i imamo sve što nam treba.Hvala ti za svaki cvijet koji je procvijetao i za svaki ljudski život koji se rodio.Molim Te da pomogneš onima koji nemaju i da im osiguraš krov nad glavom i da ne budu gladni!Amen!

Mateo Aračić 8.a

Jesu li danas prirodne katastrofe Božja...
Mateo Aračić 28. veljača 14:18

Jesu li danas prirodne katastrofe Božja opomena ljudima na zemlji?

Svjedoci smo čestih prirodnih katastrofa poput požara,poplava,vulkanskih erupcija i sl.Pitamo se zašto se događaju.Oni koji to iskuse na svojoj koži prozivaju Boga i pitaju se zašto baš ja?No,upitamo li se kakvi smo mi bili prema Bogu,da li smo bili korektni prema njemu?U svakoj negativnoj situaciji u kojoj se nađemo prizivamo Boga.Ne smijemo biti takvi.Trebamo svaki dan živjeti kao da je posljednji.Trebamo se pripremati za kraj ovozemaljskog života jer što ćemo reći Isusu kada nas bude tražio dobra djela i kršćanski život.Bog nas ne kažnjava za naše grijehe nego mi sami sebe kažnjavamo i ne živimo pošteno.Kada bi svatko od nas poboljšao svoje duhovne kvalitete ovu bismo našu zajednicu poboljšali i nebi više bilo katastrofa i loših trenutaka jer bismo bili s Isusom,a On nas ne napušta.
Mateo Aračić 8.a

email_open_log_pic.php?c=1723676632&mid=7995d52G5af32347ced7G0G0

Pogledaj razgovore na Facebooku – Odgovori na ovaj e-mail na poruku Mateo Aračić.
This message was sent to josipanicic. Ukoliko ubuduće ne želite primati ovu poštu od Facebooka, molimo Vas unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Odgovori

